26 Ocak 2013 Cumartesi

maviş şapkamıza karlar düşmüş :)


oğlumun favori atkı ve beresi sizlerle :)))
Beremizde başlayalım yine cilveli lastikle 2 ters 2 cilveli olarak 8 sıra lastik ördüm.sonra 1 karış düz örürek tepede keserek topladım.lastiğin üzerinegelicek şekilde beyaz iple saçaklar yaptım üzerinede fransız düğümleri yaptım.tepesi içinde mavi ve beyaz ipi birlikte kullanarak ponpon yaptım.

Atkımızdada yine aynı şekilde lastik ördüm.3 karış kadar düz örüp tekrar lastikle bitirdim.yan kısımlarını kıvrılmasın diye tığladım ve iki ucunada beyaz saçaklarını , fransız düğümlerini ve ponponlarını yaptım.son olarakta 12 sıra 10 tane 2'li trabzan örüp arkasına diktim ve bağlaması çok şık oldu :)))

2 yorum:

  1. Harika bir set olmuş,Eline sağlık canım.
    Şeker oğluş da güle güle giysin:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oğlumda çok seviyor bu takımını teşekkür ederiz teyzesi :))

      Sil