26 Ocak 2013 Cumartesi

kemer tokalı siyah bere



merhaba şapka paylaşımlarıma devam ediyorum ve edicem :) buda oğluma ördüğüm bi şapka.bu şapka tığla örülüyo.tepeden başlanıyo.ben 8 tane fıstık yaparak başladım 2. sırada bi fıstık bi 2'li tırabzan 3. sırada 2 tane 2'li trabzan ve 1 fıstık 4. sırada da 1fıstık 1 2'li trabzan olarak 6 sıra daha ördüm.sonra ön kep kısmını 30 tane 2'li trabzan olarak ördüm sıra başı ve sonunda 1 er trabzan keserek 5 sıra ördüm ve kepi de bitti.şapkanın lastik görevi gören kısmını 7 tane 2'li trabzan olarak şerit halinde ördüm ve diktim kepin üstünden de dolandırdım kemer gibi durması için ve son olarak eski bir kemer tokasını oraya takarak şapkamızı bitirdik :) denemenizi tavsiye ederim hem çabuk bitiyo hem de çok şık duruyo sayılarını büyüterek byükler içinde örebiliriz :)) hoşçakalın ...

2 yorum: